Jak szkoła może zgłosić chęć udziału w konkursie „List do Taty”?
Wystarczy wysłać e-mail na adres Biura Senatorskiego: biurogliwice@frankiewicz.pl,
podać nr szkoły i miejscowość oraz spodziewaną liczbę prac.
Proszę o przesyłanie zgłoszeń do 30 maja br.
Ta informacja ułatwi mi podjęcie decyzji o liczebności składu komisji konkursowej.
Co się stanie jeżeli nie zgłoszę szkoły do 30 maja lub nie będzie tylu chętnych ilu
zadeklarowałam/zadeklarowałem w zgłoszeniu?
Nie niesie to za sobą żadnych negatywnych konsekwencji – potrzebuję tych informacji by lepiej
przygotować się organizacyjnie. Najważniejsze jest jednak, by zachęcić dzieci do podjęcia wyzwania i napisania „Listu do Taty”.
Do kiedy i jak nadsyłać prace w konkursie „List do Taty”?
Każda zainteresowana szkoła przysyła jeden pakiet prac do 4 lipca br., listownie, na adres Biura
Senatorskiego:
Biuro Senatora RP Zygmunta Frankiewicza
ul. Zwycięstwa 26/1-3
44-100 Gliwice
Regulamin i formularze zgłoszeniowe
Regulamin konkursu, wskazówki dla uczniów, rodziców i nauczycieli oraz niezbędne formularze zamieszczam poniżej – w dokumentach do pobrania.
W jaki sposób można uzyskać dodatkowe informacje?
Zapraszam do kontaktu drogą mailową na adres: biurogliwice@frankiewicz.pl
Dokumenty do pobrania: